Doradus COM s.r.o.
Doručovací adresa:
Zahradní 1574
473 01 Nový Bor
Fakturační adresa:
Harmonická 1384/13
158 00, Praha 13 - Stodůlky
GSM: +420 608 723 753
Tel.: +420 910 448 999
(hovory mohou být nahrávány)
e-mail: sales@doradus.cz
VoIP ústředny DCOM
Ústředny Aculla PBX - IP ústředna s plnohodnotným automatickým nahráváním hovorů
Ceny IP ústředen s nahráváním hovorů již od 9.000 Kč bez DPH* !!!!
VoIP ústředny Aculla PBX nabízí hybridní řešení připojení do telefonní sítě a umožňuje využívat kombinaci klasického telefonního připojení TDM (analog, BRI - ISDN2, PRI – ISDN30), GSM bran a VoIP trunků.
Vnitřní infrastruktura je pak zpravidla řešena jako VoIP, což umožňuje vytáčení hovorů přímo z PC přes softphone (softwarový IP telefon) nebo pomocí IP stolních nebo bezdrátových IP telefonů. Toto řešení dále umožňuje připojení dalších interních poboček v rámci sítě LAN nebo externích poboček mimo vnitřní infrastrukturu.
Mezi základní funkce ústředen Aculla se řadí i záznam probíhající hlasové komunikace. Nahrávání hovorů není omezeno na určitý počet linek, mohou být nahrávány jak všechny vstpní linky a trunky tak i veškeré pobočky a GSM brány.
Pro náročné provozy a větší instalace nabízíme robustní redundandní (clusterované) řešení, kdy je ústředna rozdělena na dva na sobě nezávislé systémy, které označujeme jako primární a sekundární PBX systém. Primární PBX systém zajišťuje veškerou telco komunikaci mezi veřejnou telefonní sítí, sekundární pak zajišťuje plnohodnotné přebrání funkčnosti a zajištění telco služeb v případě výpadku primárního systému.
Primární i sekundární PBX systém mezi sebou komunikují. V případě výpadku primárního PBX systému převezme jeho veškerou činnost systém sekundární. V případě výpadku sekundárního systému je primárním systémem odeslán alarm o vzniklé situaci.
Funkce DCOM PBX
- Vytvoření pracoviště spojovatelky
- Vytvoření IVR hlasových stromů
- Hudba při čekáni na spojení
- Skupinové vyzvánění
- Konference
- Zkrácené volby
- Směrování hovorů při neodbavení hovoru do daného času, obsazení nebo nedostupnosti
- Seznam volání (ztracené, uskutečněné, přijaté)
- Zobrazení čísla volajícího (CLIP)
- Možnost nastavení funkčního režimu (pracovní doba, víkend, svátek…)
- Evidence hovorů (CDR)
- Hlasové schránky pro všechny pobočky
- Volací fronty (různé profily vyzvánění na pobočkách )
- Příjem faxu
- Přepojování hovorů
- Nahrávání hovorů v digitálním formátu
- Vytáčení z PC pomocí softwarových telefonů
- Black list
- Systémové programování přes zabezpečený vzdálený/lokální přístup SSH
- Modul pro získávání podrobných výpisů volání dle zvolených kritérií
- Volitelně statistický modul pro vytváření grafických výstupů a statistik dle zvolených kritérií
- A další
* Cena bez instalace, konfigurace, IP telefonů a dalšího příslušenství