Kontakt

Doradus COM s.r.o.

Doručovací adresa:
Zahradní 1574
473 01 Nový Bor

Fakturační adresa:
Harmonická 1384/13
158 00, Praha 13 - Stodůlky

GSM: +420 608 723 753
Tel.: +420 910 448 999

(hovory mohou být nahrávány)

e-mail: sales@doradus.cz

 

VoIP ústředny DCOM

Ústředny Aculla PBX - IP ústředna s plnohodnotným automatickým nahráváním hovorů

Ceny IP ústředen s nahráváním hovorů již od 9.000 Kč bez DPH* !!!!

VoIP ústředny Aculla PBX nabízí hybridní řešení připojení do telefonní sítě a umožňuje využívat kombinaci klasického telefonního připojení TDM (analog, BRI - ISDN2, PRI – ISDN30), GSM bran a VoIP trunků.

Vnitřní infrastruktura je pak zpravidla řešena jako VoIP, což umožňuje vytáčení hovorů přímo z PC přes softphone (softwarový IP telefon) nebo pomocí IP stolních nebo bezdrátových IP telefonů. Toto řešení dále umožňuje připojení dalších interních poboček v rámci sítě LAN nebo externích poboček mimo vnitřní infrastrukturu.

Mezi základní funkce ústředen Aculla se řadí i záznam probíhající hlasové komunikace. Nahrávání hovorů není omezeno na určitý počet linek, mohou být nahrávány jak všechny vstpní linky a trunky tak i veškeré pobočky a GSM brány.

Pro náročné provozy a větší instalace nabízíme robustní redundandní (clusterované)  řešení, kdy je ústředna rozdělena na dva na sobě nezávislé systémy, které označujeme jako primární a sekundární PBX systém. Primární PBX systém zajišťuje veškerou telco komunikaci mezi veřejnou telefonní sítí, sekundární pak zajišťuje plnohodnotné přebrání funkčnosti a zajištění telco služeb v případě výpadku primárního systému.

Primární i sekundární PBX systém mezi sebou komunikují. V případě výpadku primárního PBX systému převezme jeho veškerou činnost systém sekundární. V případě výpadku sekundárního systému je primárním systémem odeslán alarm o vzniklé situaci.

server

Funkce DCOM PBX

  • Vytvoření pracoviště spojovatelky
  • Vytvoření IVR hlasových stromů
  • Hudba při čekáni na spojení
  • Skupinové vyzvánění
  • Konference
  • Zkrácené volby
  • Směrování hovorů při neodbavení hovoru do daného času, obsazení nebo nedostupnosti
  • Seznam volání (ztracené, uskutečněné, přijaté)
  • Zobrazení čísla volajícího (CLIP)
  • Možnost nastavení funkčního režimu (pracovní doba, víkend, svátek…)
  • Evidence hovorů (CDR)
  • Hlasové schránky pro všechny pobočky
  • Volací fronty (různé profily vyzvánění na pobočkách )
  • Příjem faxu
  • Přepojování hovorů
  • Nahrávání hovorů v digitálním formátu
  • Vytáčení z PC pomocí softwarových telefonů
  • Black list
  • Systémové programování přes zabezpečený vzdálený/lokální přístup SSH
  • Modul pro získávání podrobných výpisů volání dle zvolených kritérií
  • Volitelně statistický modul pro vytváření grafických výstupů a statistik dle zvolených kritérií
  • A další

* Cena bez instalace, konfigurace, IP telefonů a dalšího příslušenství