Kontakt

Doradus COM s.r.o.

Doručovací adresa:
Zahradní 1574
473 01 Nový Bor

Fakturační adresa:
Harmonická 1384/13
158 00, Praha 13 - Stodůlky

GSM: +420 608 723 753
Tel.: +420 910 448 999

(hovory mohou být nahrávány)

e-mail: sales@doradus.cz

 

Nahrávání hovorů - pevné linky a VoIP

Aculla Call Recorder PRO

Arc_pic

Nahrávání hovorů - VoIP (Centrex), digitálních a analogových linek a trunků

Systémy Aculla Call Recorder PRO nacházejí uplatnění především jako profesionální systémy pro nahrávání telefonních hovorů a díky používaným technologiím splňují ty nejvyšší nároky na bezpečnost, spolehlivost a životnost. Aculla Call Recorder jsou profesionální plnohodnotné systémy pro plně automatické  nahrávání hovorů. Nejedná se tedy o žádné pseudo náhražky, jako jsou různé adaptéry, které se připojují mezi sluchátko a telefon a poté do zvukové karty počítače a podobně.
Systémy Aculla Call Recorder se vyznačují především svojí spolehlivostí, bezpečností a komfortním používáním. Oproti výše zmíněným pseudo systémům nemohou s jeho prvky manipulovat neoprávnění uživatelé, čímž je zamezeno neoprávněnému odstavení nahrávání hovorů. Přístup k nahrávkám je povolen pouze oprávněným osobám a z tohoto důvodu nemůže dojít k neoprávněnému zneužití nebo smazání pořízených nahrávek.
Dalším velice důležitým atributem je samotné zapojení systému Aculla Call Recorder, kdy se tento připojuje paralelně a tím je zamezeno, oproti konkurenčním řešením, jakémukoliv negativnímu ovlivňování telefonické komunikace, zejména pak možnému celkovému výpadku telekomunikačních služeb.

 

Pred_PBX

 

Záznamové systémy Aculla Call Recorder PRO jsou autonomní a nezávislé na dalších zařízeních jako jsou ústředny a telefonní pobočky. Jsou připojovány paralelně vysokoimpedančním rozhrním k jednotlivým telefonním linkám nebo okruhům , „poslouchají“ probíhající telefonní provoz a nijak aktivně nezasahují do telekomunikačního provozu. Z tohoto důvodu jsou tyto pasivní systémy pro nahrávání hovorů Aculla Call Recorder PRO vhodné do kritických provozů, kdy při případné poruše systému nedojde k žádnému výpadku ani omezení těchto provozů. Systémy Aculla Call Recorder PRO lze paralelně připojit před ústřednu k linkám připojeným do veřejné telefonní sítě nebo za ústřednu, kde se připojují k linkám jednotlivých telefonních poboček. Veškeré informace ke každému nahrávanému hovoru jsou ukládány do systémové databáze a tyto informace zároveň s nahranými hovory jsou pak využívány při následné správě těchto zvukových souborů a jejich analýzách ve webové aplikaci Aulla Record Browser.

Ke každému systému pro nahrávání hovorů Aculla Call Recorder PRO je dodávána jedna licence webové aplikace Aculla Record Browser Basic pro sofistikovanou práci s nahranými soubory, jako je vyhledávání dle zvolených kritérií (příchozí a odchozí telefonní čísla, číslo pobočky, datum a čas, příznak a další), přehrávání, hodnocení a možnost exportu jednotlivých zvukových souborů do zvoleného umístění.

Vzhledem k tomu, že se jedná o náš původní produkt, nabízíme zákazníkům i možnost integrace systému do jejich stávajících systémů nebo softwarové úpravy dle aktuálních potřeb a požadavků.

Za_PBX

Přednosti systému Aculla Call Recorder

  • automatické nahrávání hovorů
  • automatická identifikace telefonních čísel
  • automatické rozlišení směru volání (příchozí, odchozí)
  • centrální úložiště
  • nezáviost na pracovním PC uživatele (nevyužívá se zvuková karta PC)
  • zamezení neoprávněné manipulaci s komponenty systému
  • zabezpečený přistup k nahrávkám
  • aplikace Aculla Record Browser pro přehlednou správu nahrávek

Připojitelnost pasivních systémů Aculla Call Recorder PRO pro nahrávání hovorů:

  • před ústřednou ke státním linkám a okruhům
  • za ústřednou k jednotlivým telefonním pobočkám

Podporované technologie nahrávání hovorů před ústřednou (připojení k telco operátorovi)

  • analogové státní linky
  • ISDN2 linky a ISDN30 (E1) trunky
  • SIP (VoIP) Trunky
  • VoIP linky virtuálních ústředen

Podporované technologie nahrávání hovorů za ústřednou (připojení k pobočkám)

  • analogové pobočky
  • externí GSM brány
  • interní GSM brány v případě, že komunikují se záznamovým systémem přes pobočkové porty
  • digitální systémové pobočky různých výrobců ústředen
  • VoIP pobočky s protokolem SIP

V případě Vašeho zájmu Vám rádi vyjdeme vstříc a vytvoříme nabídku systému pro záznam hovorů Aculla Call Recorder PRO s ohledem na Vaše potřeby a požadavky.