Doradus COM s.r.o.
Doručovací adresa:
Zahradní 1574
473 01 Nový Bor
Fakturační adresa:
Harmonická 1384/13
158 00, Praha 13 - Stodůlky
GSM: +420 608 723 753
Tel.: +420 910 448 999
(hovory mohou být nahrávány)
e-mail: sales@doradus.cz
Nahrávání mobilních telefonů
Aculla Mobile Recorder
Kromě monitorování a nahrávání klasických telefonních systémů jsme pro naše klienty vyvinuli systém pro monitorování a záznam mobilních telefonů Aculla Mobile Recorder.
Ucelený systém pro nahrávání mobilních telefonů Aculla Mobile Recorder je momentálně dostupný pro mobilní telefony s operačními systémy Android, je dostupný ve variantách pronájmu s měsíčním paušálem nebo kompletní dodávky včetně serverové části, a to přímo k zákazníkovi nebo s využitím virtuálního nebo dedikovaného řešení v datacentru. Systém pro nahrávání mobilů Aculla Mobile Recorder je nezávislý na Vašem mobilním operátorovi.
Svým zaměřením je systém Aculla Mobile Recorder orientován na zákazníky, kteří potřebují zajistit bezpečnost nahrávek a dostupnost k nim pouze autorizovaným uživatelům.
Nabízíme transparentní a elegantní řešení...
!!! INFORMUJTE SE I NA VYUŽITÍ FORMOU SLUŽBY !!!
Novinky:
do systému Aculla Mobile Recording byly přidány následující funkce:
- uvolněna nová verze aplikace Aculla Mobile Recorder, která podstatným způsobem rozšiřuje použití na různých typech mobilních telefonů s OS Android
- nahrávání na vyžádání - hovory jsou nahrávány pouze po klepnutí na nahrávací tlačítko, a to i v jejich průběhu
- možnost nastavení pracovní doby - funkce je zejména vhodná pro uživatele firemních telefonů, které používají i k osobním účelům; hovory jsou nahrávány pouze v nastavené pracovní době
- úspěšně otestováno nahrávání stolního mobilu Jablocom RAVEN
Základní uživatelská charakteristika
- nahrávání neobtěžuje volající pípáním v průběhu hovoru
- pro uživatele je nahrávání hovorů zcela transparentní
- ovládání telefonu není nahrávací aplikací nijak dotčeno
- nezávislost na mobilním operátorovi (změna mobilního operátora bez nutnosti zřizovat jinou nahrávací službu)
- ŽÁDNÉ DALŠÍ POPLATKY SPOJENÉ S PROPOJOVÁNÍM NAHRÁVANÝCH HOVORŮ
- nahrávání mobilů registrovaných k více mobilním operátorům v jednom systému
- v případě zaheslování aplikace uživatel nemůže nijak zabránit nahrávání hovoru
- nahrávky jsou dostupné na serveru v krátkém časovém intervalu od ukončení hovoru
- nahrávky a monitorovaná data jsou dostupná on-line pouze autorizovaným uživatelům
- intuitivní a uživatelsky příjemné rozhraní pro manipulaci s nahrávkami a monitorovanými daty ve webové aplikaci Aculla Record Browser
- na server jsou ukládány veškeré informace o hovoru (telefonní číslo obou stran hovoru, směr příchozí/odchozí, datum a čas, délka hovoru)
- jakákoliv manipulace s monitorovanými daty je neoprávněným osobám znemožněna
- bezproblémová identifikace volajícího; narozdíl od většiny konkurenčních řešení je zajištěn přenos CLIP (identifikace volajícího) u přijímaného hovoru na monitorovaném mobilním telefonu
- nezávislost na geografické lokaci (tzv. monitorování v terénu)
- podpora roamingu (nutno počítat se zvýšenou cenou za mobilní datové přenosy)
- podpora drátových i bluetooth náhlavních souprav a hands free
Další systémové charakteristiky
- podpora operačního systému Android
- automatický update softwaru mobilního telefonu při uvolnění nové verze
- administrace systému zabezpečeným přístupem prostřednictvím webového rozhraní
- zachování veškeré funkčnosti mobilního telefonu včetně síťových nastavení mobilního operátora
Řešení Aculla Mobile Recorder je vhodné nejen pro nahrávání a monitoring několika mobilních telefonů, ale zejména pro nasazení všude tam, kde je z jakéhokoliv důvodu potřeba nebo nutnost nahrávat mobilní komunikaci.
Proč nahrávat
- Zákonná nařízení
- Splnění směrnic MIFID
- Zpětná analýza stěžejní telefonické komunikace
- Kontroling - dohled a zvyšování kvality poskytovaných služeb
- Tréninky komunikativnosti pracovníků a jejich profesionalizace
- Odhalování podvodných a nekorektních volání
- Zamezení úniku informací
- Evidence hovorů
Obory využití
- Záchranné a bezpečnostní sbory (záchranky, hasiči, policie, horská služba…)
- Finanční instituce a společnosti (banky, pojišťovny, makléři, obchodníci s cennými papíry…)
- Bezpečnostní agentury
- Cestovní ruch (cestovní kanceláře a agentury, hotely, restaurace…)
- Dispečinky (logistické firmy, letecké společnosti, taxislužby…)
- Obchodní oddělení firem
- Call centra
- Zákaznické linky a linky technické podpory
- a další …