Doradus COM s.r.o.
Doručovací adresa:
Zahradní 1574
473 01 Nový Bor
Fakturační adresa:
Harmonická 1384/13
158 00, Praha 13 - Stodůlky
GSM: +420 608 723 753
Tel.: +420 910 448 999
(hovory mohou být nahrávány)
e-mail: sales@doradus.cz
Nahrávání ústředen 2N
Nahrávací systémy Aculla Call Recorder pro ústředny 2N TELEKOMUNIKACE, a. s.
Systémy pro nahrávání hovorů Aculla Call Recorder jsou kompatibilní se všemi ústřednami výrobce 2N TELEKOMUNIKACE, a.s., a to od ústředen Ateus Omega Series až po Ateus Netstar. U všech těchto ústředen je pak možné nahrávání hovorů na analogových portech, ISDN2 a ISDN30 portech, GSM branách a VoIP portech. Dále je možné i nahrávání analogových a systémových poboček těchto ústředen.
V principu jsou všechny nahrané hovory ukládány na pevný disk a veškeré informace o hovorech jsou ukládány do databáze pro snadnější práci s těmito zvukovými soubory ve webové aplikaci Aculla Record Browser. Aplikace Aculla Record Browser pak umožňuje veškerou správu nad zvukovými záznamy od vyhledávání a jejich poslechu, přes hodnocení hovorů a jejich export a archivaci až po správu jednotlivých uživatelů této aplikace ve verzi Enterprise.
Do databáze jsou vkládány následující informace o hovoru
- telefonní číslo volajícího nebo volaného
- linka (pobočka)
- id hovoru
- datum a čas hovoru
- délka hovoru
- identifikace hovoru – příchozí, odchozí
- příznak (označení) hovoru vynucený uživatelem
Vzhledem k tomu, že se jedná o náš původní produkt, nabízíme zákazníkům i možnost integrace systému do jejich stávajících systémů nebo softwarové úpravy dle aktuálních potřeb a požadavků.
Pro ústředny 2N TELEKOMUNIKACE, a.s. je možné využít systém pro nahrávání hovorů Aculla Call Recorder ve dvou řešeních, a to pro aktivní nahrávání a pasivní nahrávání.
Aculla Call Recorder PRO - pasivní nahrávání:
Pasivní nahrávací systémy nijak aktivně nezasahují do probíhajícího telekomunikačního provozu, protože jsou připojeny jako samostatné nezávislé a autonomní systémy.
U pasivního nahrávání je systém pro záznam hovorů Aculla Call Recorder osazen kartami pro pasivní nahrávání použité komunikační technologie, je připojen před nebo za ústřednu paralelně a monitoruje všechny přípojné body (analogové, ISDN2, ISDN30, VoIP, analogové brány, pobočky). Záznam hovorů Aculla Call Recorderem je iniciován spojením hovorů.
Aculla Call Recorder LE - aktivní nahrávání:
Toto řešení je postaveno na principu aktivního předávání probíhajících hovorů (analogových, ISDN2, ISDN30, VoIP, GSM brány) mezi ústřednou a systémem pro nahrávání hovorů Aculla Call Recorder, který je osazen aktivními nahrávacími kartami dle zvolené komunikační technologie. Řešení umožňuje i nahrávání komunikace probíhající přes interní GSM brány. Pro aktivním nahrávání VoIP poboček jsou VoIP pobočky přihlášeny k systému Aculla Call Recorder a ten je následně přihlášen k ústředně. Vzhledem k omezenému počtu VoIP portů u ústředen Ateus Omega series je toto řešení vhodné spíše pro ústředny Ateus Netstar. U aktivních nahrávacích systémů je potřeba brát v potaz, že jsou to aktivní prvky telekomunikačního provozu.